Napisz do nas

a my na pewno odpowiemy

Skontaktuj się z nami

+48 735 499 669

W trosce o prawidłowy rozwój dziecka, utworzyliśmy 2 grupy wiekowe, w których zajęcia dostosowywane są do potrzeb rozwojowych. Nieustannie wspieramy, pomagamy i motywujemy naszych podopiecznych do ciągłego odkrywania samego siebie i otaczającego świata. Praca w małych grupach umożliwia wspomaganie i stymulowanie indywidualnego rozwoju dziecka. Nasz program opiekuńczo-edukacyjny opiera się na programach autorskich, współczesnych koncepcjach i metodach pedagogicznych, które stosujemy w codziennej pracy.

 

 

 

Metoda ruchu rozwijającego

wykorzystanie tej metody ma na celu rozwój dziecka przez ruch. Daje to okazję Dziecku do poznania własnego ciała i usprawnienia ruchowego, zdobycia świadomości przestrzeni i działania w niej, dzielenia przestrzeni z innymi ludźmi i nawiązywania z nimi bliskiego kontaktu.

LogoSensoryka 

zajęcia realizowane w oparciu o autorski program angażujące zmysły, małą motorykę oraz aparat mowy dziecka. W ten sposób dzieci robią to, co lubią najbardziej – doświadczają, jednocześnie wzbogacają słownictwo, uczą się koncentracji uwagi, komunikują się z rówieśnikami.

Smyko-Multisensoryka

zajęcia wspierające całościowy rozwój niemowląt i małych dzieci w oparciu o metodę integracji sensorycznej. Podczas zajęć stymulowanych jest 7 zmysłów, ze szczególną uwagą na 3 podstawowych systemach zmysłowych. Zajęcia mają charakter profilaktyczny (zapobiegają powstawaniu deficytów sensorycznych), przesiewowy (wykrywanie zaburzeń integracji sensorycznej), edukacyjny, zabawowy oraz nastawione są na proces, a nie na efekt (ważna jest zabawa i doświadczanie, a niewykonanie konkretnej pracy plastycznej czy zadania).

Arteterapia 

odkrywanie świata uczuć i emocji przez rysunek, malowanie, taniec i muzykę.

Terapia ręki

zajęcia rozwijające prawidłowe funkcjonowanie kończyny górnej. Polegają na usprawnianiu tzw. małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców, tak ważnych przy codziennych czynnościach takich jak zapinanie guzików, wiązanie sznurówek czy pisanie.

Chusta Klanza

zabawy z chustą edukacyjną, które oddziałują na dzieci wieloma bodźcami: wzrokowym, dotykowym, ruchowym. Zabawy z chustą to ogromna porcja ruchu i dobrej zabawy, a przy tym uczą współpracy, pobudzają wyobraźnię, ćwiczą zwinność i zręczność, sprawność manualną, rozwijają percepcję wzrokową, pamięć oraz małą motorykę.

Bajkoterapia 

metoda polegająca na czytaniu dzieciom bajek w celach terapeutycznych, edukacyjnych czy relaksacyjnych. Bajki relaksacyjne pomagają w uspokojeniu, wyciszeniu dziecka, wprawienie go w stan odprężenia, koncentracji oraz regulowanie jego rytmu pracy i zabawy. Ponadto pobudzają wyobraźnie oraz rozwijają umiejętność wizualizacji. Celem bajek psychoedukacyjnych jest ujarzmienie negatywnych emocji poprzez reinterpretację, czyli zmianę sposobu myślenia o nich. Tego typu bajki przygotowują dziecko do ewentualnej trudnej sytuacji. Bajki psychoterapeutyczne redukują lęk, poczucie wstydu, poniżenia, gniewu czy złości, a więc uczuć związanych z negatywnymi przeżyciami.

Ścieżki sensoryczne

tor przeszkód zbudowany z elementów o różnej fakturze. Dziecko podczas pokonywania tego toru doznaje wielorakich wrażeń dotykowych. Oprócz rozwoju zmysłu dotyku, zabawa na ścieżce sensorycznej wpływa też na sprawność motoryczną, percepcję wzrokową oraz planowanie ruchu.

Logorytmika 

połączenie rytmiki z terapią logopedyczną. Najważniejszym elementem zajęć jest ruch w połączeniu ze śpiewem, zabawą słowami i głoskami czy instrumentami. Tego typu zajęcia mają ogromny wpływ na rozwój mowy dziecka i jego ogólne funkcjonowanie.

Na naszej stronie internetowej używamy tzw. ciasteczek (cookies). Pomagają nam w one w jej udoskonalaniu i w polepszeniu doświadczeń użytkownika. Pozostanie na stronie równoznaczne jest z akceptacją i zgodą na zapis ciasteczek w pamięci podręczenj przeglądarki.